Saturday, September 1, 2012

Super, super

Hoi! Oehh, ütlen kohe ära, et mul on hetkel üsna vähe aega, aga seda ei tule ka kuskilt rohkem juurde. Tänane päeva plaan on minna Alberti ema sünnipäevale. Õhtul aga on plaan minna välja Irisega. (Anita õde). Ma niii oootan seda jubaaa :D

Aeg läheb päris ruttu. Räägin lühidalt, mida teinud olen. Käisin ükspäev koos Sijkega taas Leeuwardenis. Mõne üksi ostu tegin. (pilt tuleb hiljem). Jaa seeee kuidas Sijke shoppas - vot see on alles shoppamine. :D Ta ütles, et ta pole kunagi nii shoppanud nagu ta tegi seda koos minuga. Lõpuks tulime koju ja tal oli ikka päääääääris mitumitu kotti asju. Peaks mainima, et soodukate ajal on shoppamine eriti mõnus ;).

Eile oli põhikas see, et käisime õhtul Dokkumis. Seal oli mingi kala- ja merepidu. See toimub iga kolme aasta tagant. Tänu Albertile saime olla VIP kohtades. Ehk me saime olla paadis ja näha kõik otse lava ees. Mingi boss tahtis veel, et me Grytsjega tõmbaksime ühte suurt kala. See oli mõned meetrid pikk. Noo, kalamehed ja naised, beat that! See oli mu suurim saak :D Muide, see kala ei olnud päris. See oli feik, aga siiski kala :D Nojahh, ja siis leidsin perfect pair of jeans. Ohgod!

Muide, ükspäev oli mul siuke igav kodune päev, mille sisustasin joonistamisega. Pilt on veel hetkel pooleli. Ja siis pidin vastama kõnele koolist!!! Nojahh, nagu ikka suutsin lollusega hakkama saada. MA RÄÄKSISIN EESTI KEELES!!!!!!! How stupid is that? Ohh, mõni hetk läks mööda ja siis sain aru, et vale keel :D

Muide, eile käsin ka immigratsiooni ametis. See oli nagu üle 80 km kaugusel. Ja seal läks meil max. 15 minutit. Oehh. Nüüd olen ka ametlikult teretulnud Hollandisse. Ma sain asjad ühekorraga aeutud. Vahel peab seal käima mitu korda. :) Pass sai natuke täiendust.

Eile hommikul nägin ka oma KOOLI!! See oli pisem kui OG, aga seal on ainult ka minu vanused õpilased. Minu õpingutase saab olema HAVO4. Mul algab kool teisipäeval, aga esmaspäeval pean minema kooli õpikutele järgi.

Palju õnne esimese septembri puhul!

Muide, minu kool (Otepää Gümnaasium) on valmis mind õpetama. Ohh, ma olen nii õnnelik selle üle. Minu kümnes klass ei jäägi vahele! :) Ma olen lihtsalt megatänulik kõikidele õpetajatele. Täna helsitas mulle ka klassijuhataja Ülle Kümmel skypes. Väga tore! :):)

Appi, üks väga-väga tähtis asi oleks mul peaaegu ununenud. Nimelt käisin ükspäev köietõmbamise võistlustel. Seekord vaatajana. Väga lahe oli ikka! Mulle meeldis. Minu meeskonnas on väga toredad inimesed. Esmaspäeval taas treening. Ma peaksin ka nüüd hakkama vaikselt treenima koos Anita ja Irisega. Ehk liitub meiega ka Sijke. Mulle tõesti meeldib see. Ehk esmaspäeval teen ka teile video nendest meestest. Siis näete kuidas proffid seda teevad. ;) Muide. Meie kutid said 3. koha.


Okei, nüüdseks on kõik. Loodan, et sai nüüd kõik oluline siia.

Homme peaks olema mul teoorias aega panna ka pilte. Aga ma iial ei tea, mis mind ees ootab. Siin tuleb väga palju ootamatusi. Seetõttu ei jõua ma teha ka siia regulaarselt postitusi.

Musi-kalli teile armsaksed!


No comments:

Post a Comment