Sunday, September 2, 2012

Pilte

 Hei! Näitan teile mõnigaid pilte.. Nagu lubasin. :)
 See on üks nunnu kirik, mis on siin minu lähedal. Seda ei kasutada väga tihti. Siin abiellusid ka Betsy ja Albert. Muide, sellel kirikul on ka surnuaed. Kergelt creepy :D
Üks päev sai küpsetatud. See on suur cupcake! :)
Poolik pilt Alex Pettyfer-ist (DAIRI!!!) Siin kohas oleks sobilik soovitada kahte filmi: I am number four ja teine film on Beastly. Lemmikud koos suurepärase näitlejaga.
 See on see kala- ja merepidu. Seal valges on mingi kuulus laulja siinkandis. Peaks mainima, et sel päeval oli Dokkum väga armas koht. Need tulukesed ja lipukesed igal pool. Väga numps :)
Kellel rohkem huvi selle ürituse kohapealt, siis pildid on siin: http://www.waldnet.nl/wn/fotonieuws/9408/Opening_stadsfeesten_Dokkum.html
Muide. Lava ees olevad paadikesed - nendes istusidki ja lõbutsesid VIPid nagu mina ;)
See suur kala, millest rääksisin. Selle leiate ka piltide seast.

Nüüd räägin teile eilsest õhtust. Nimelt käisin eile esimest korda reaalselt klubis tantsimas. Club Prins. Seal on kolm erinevat ruumi koos erineva muusikaga. Väga cool oli. Eile oli ka ühtlasi selle clubi avapidu. Klubi avati kell 23.00, kuid me jõudsime mõni minut varem kohale ning kujutate ette, seal oli ikka korralik järjekord juba. Pääris huvitav. Lõpuks oli nii palju rahvast, et ei olnud ruumi liikumiseks ehk õhku hingamiseks. Aga mulle siiski meeldis.
Üks asi, mida ma tahan klubi (ja pidude) juures ära mainida on see, et siin ei saa baarist osta jooke ega sööke raha eest, vaid siin on vaja selliseid žetoone. Ühe žetooni väärtus on 2 eurot ning see on enamvähem ka sama suur. Njahh. Mul jäi žetoone üle, aga järgmine kord saan kasutada neid. Siin on ka minu jaoks üks häiriv asi. Nimelt siin ei ole nii, et igaüks ostab endale ise jooke. Vaid kui lähed jooke ostma, siis pead ostma oma seltskonnale jooke ning kõik teevad seda kordamööda. Pean tunnistama, et jäin eilse õhtuga plussi. Ma jõudsin ainult ühe korra leti äärde. Teised olid lihtslat nii kiired :D. 

Kaunistasin oma agenda (märkmiku) ära. I like it. 

Näitan ka oma viimased ostus. Enam pole kavas minna mitu kuud poodidesse :D Hahaha. Eks näis kui kaua vastu pean. Aga kuidas ma saaksingi selliseid perfect punaseid teksaseid poodi jätta, mis on ka mõnes valguses oranžid. Jne.. Ohh mind küll :D




Eeem, ega mul preagu ei olegi rohkem pilte.

Homme lähen kooli. Näen klassi ära ja saan ka õpikud. Oeehhh. Nüüdseks ei tunne ma ka ärevust..   




No comments:

Post a Comment