Saturday, September 8, 2012

Esimene koolinädal on LÄBI!

Tsauka-tsauka! Minu esimene Hollandi koolinädal on läbi. Midagi meeletult erilist ei juhtnud. Eile, reedesel päeval olid inimesed mu ümber juba palju rohkem avatud. Nad juba julgevad minuga inglise keelt rääkida. Paljud väga ei oska, aga siiski üritame aru saada. Eile sõitsin koju esimest korda gruppis. Gruppis koos teiste noortega. See on küll hea tunne ning ääretult tore.

Neljapäeva tipphetk seoses kooliga oli see, et pääsesin saksa keelest ning arvatavasti asendatakse see tund mul millegi muuga. Thank god! Õhtul oli aga touwtrekken - köietõmbamine. Seekord tegin enam-vähem võrdselt kaasa meestega. Eelmised korrad ma ei saanud nii palju kaasa teha, aga nüüdsest peaks algama korralikud treenigud. Kõige raskem selle juures on kätetöö. Käega hoida oma keha ja rakendada veel jalgadega jõudu. Vaesed tillud käekesed.. Muide, mu parem poolsel seljal on väikseid sinikaid köiest. But in the end - mulle väga meeldib see! :D Seltskond ja sport ise on lihtsalt super!!

Reede.. Koolis toimusid esimesed kolm tundi ainult (teine tund oli kehaline). Pärast seda hakas lõbus osa päevast. See oli selline nagu tutvumis päev orsomething. Pärast tunde läksime paralleelklassiga parki mängima mingit tranditsioonilist koolimängu. Meie klass loomulikult võitis :D. Pärast seda läksime taas nö nagu kehalisse, saali. Aga seal me tegime sellist mängu, et maad ei tohi puudutada ning pidime asjad ühest saali otsast teise transportima. See oli fun! Oleksime äärepealt võitnud, aga keegi puudutas maad. Otsast peale.. Poisid julgesid juba mulle käske jagada ning ma aitasin ka kaasa mõelda. Pärast seda läksime ära tantsima.. See oli väga naljakas..   Ma üldse ei viitsinud tantsida selle naise järgi, kes ees tegi.. Aga kannatasin ära. Päeva lõpuks tegin umbes 3 tundi kehalist tegevust - hunnik kilomeetreid jalgrattaga. Täna on mul mõned kohad valusad. Eriti tagumik, sest ratta seljas loksuda ei ole lihtne.. Suurim piin rattasõidu juures ongi istumine.

Mis veeeeel? Nädalavahetusel olen arvatavasti kodune ning õpin keelt, keelt ja veelkord keelt. Varsti juba kuu siin ja keel ei tule veel üldse.. Varsti hakkab niimoodi kergelt piinlik. Järgmine nädal on plaanis klassikaaslaseid üllatada hollandi keelega! ;) Loodan, et õnnestub.. Muide, kahe kuu pärast peaksin ma suutma juba üsna vabalt rääkima, aga vaatab seda asja. Mina ei suuda seda üskuda, aga kõik teised ütlevad seda mulle. Muide, siin on kaks tüdrukud, kellele meeldib rääkida inglise keelt, nii et nemad lobisevad minuga meeleldi ning teised kaasõpilased jagavd mulle juba vaikselt komplimente, mis on väga sweet, sest nad julgevad mulle midagi öelda! :D


Okei... Nüüd sai vist küll kõik. Järgmine nädalal teen oma klassile powerpointi esitluse Eesti kohta. Teen seda kultuuri/kunsti tunnis (!!!) (me ei joonista seal). Pakun, et esitluseks läheb terve tund, sest õpetaja tahab nii palju teada!

Okei, olge tublid!





No comments:

Post a Comment