Tuesday, August 28, 2012

Day in Leeuwarden

 Ahoi ilusad ja toredad inimesed!:)

Alustan otsekohe tänasest päevast. Täna käisin Leeuwardenis koos Ale, Anita ja Grytsjega. Oli vast päev! Mulle väga meeldis!

Esimese asjana läksime sööma Subway-sse. Päris hea oli. Seal on selline süsteem, et sa saad ise kokku panna endale võileiva.

Siin ei ole selliseid kaubamajasid, millega mina olen harjunud Eestis, vaid siuksed kaubatänavad.

Nüüd minu ostud.
Pakkuge palju need baleriinad maksid? 
Kindlasti pakkusite valesti. Leidsin need 2 euro eest!!!! Alghind oli 20 eurot. Räigelt vedas :D

Nojahh, need ehted pole just siin pildil kõigeparemad. Lisan juurde, et öökullidel on väiksed värvilised kivid peal. Muide, need asjad sain väga hea hinnaga jälle! Nii lahe on käia soodukate ajal poodides. :D:D

H&M 
Seelikus on süüdi Grytsje. Ta tõi selle ja käskis proovida. Ja see ongi lugu sellest, kuidas armusin sellesse seelikusse. Ja kaks HÄDAVAJALIKKU toppi, mis sobivad kõigega.
Püksid on ka H&M-ist.
Aga see pluus. Vott see on  niiiiiiiiiiiiii armas lihtsalt. Peaaegu oleks ostmata jätnud, aga keerasin otsaringi. Pluus on päris The Sting-ist. See pood oli ülicool. Sellel oli nagu kolm korrust. 3-s oli meestele. Aga see oli pood, mitte kaubamaja orsomethinglikethat. See on Hollandi suurim pood. Naljaks, et just Friisimaal ja Leeuwardenis. Seal olid seed neontuled, suured, okei megasuured ekraanid, kus tulid videod suurfestivalidest. Täiega cool ikka :D. Mis hinna klass? Siuke keskpärane. Mina sain selle pluusi 10 euroga, kuid alghind oli 30.

Again, from H&M. Vasakul on sall.

Ja see on mu uus koolikott. Lihtne ja armas. Te ei kujuta ettegi, kui palju vaeva ma nägin seljakoti leidmisega!!!!! Sellist korralikku spordipoodi nagu sportland on raske leida. Ma igatsen sportlandi :S Eenivei. Lõpuks ma koolikoti!

Okei. Need kommid on niiiiiiiii megahead!!!! Tegelt ka! Nommnomm. Me kõik ostsime täna need endale :D Ja hiljem saab karpi ära kasutada.

Tuba on natuke täiendust saanud.

Ostsin lisaks veel kooliasju ja nipetnäpet. 


Emme, ausõna olin täna väga-väga mõistlik!


Eile käisin taas köittõmbamas. APPI! SIIN ON NII RASKE ELADA. MOOTORRATTAD KOGUAEG SÕIDAVAD MÖÖDA. VÕIMATU ON KESKENDUDA. OEHHHH. Okei, üritan. 
Seekord köit sain ka mina tõmmata. Uskuge, see on palju raskem kui paistab. Aga ülehomme jälle :)

Unustasin teile mainida eelminekord, et tegin ükspäev siin süüa. Otsustasin teha ühe koduse lemmiku - kanapasta. Perele maitses see väga. See oli minu suurim katsumus söögitegemisel. Teha nii suur kogus? Oehh, see oli väga keeruline. Siin pean mainima, et Ale sööb minust 4 korda rohkem. Nagu reaalselt. Ning pluss veel Albert. Pluss pidin leidma hollandi keeles õiged söögivahendid. Kohvikoore asemel pidin üldse kasutama vahukoort. Maitseaine oli suurim katsumus. 

Mul hakkab tekkima siin juba väike kodune rutiin. Igapäev ei toimu midagi ülipõnevat. 

Täpselt nädala pärast on mul läbi ka esimene koolipäev.

Unustasin ennem mainida seoses poodidega, et siin oli kaks H&M-i. Erineva kaubaga! That's interesting :D. 

Musi teile!





No comments:

Post a Comment