Monday, September 17, 2012

Õnnelik laps :D

Hei-hei!

Nädalvahetus möödus rahulikult. Laupäeva veedsin põhiliselt iseendaga ja kodus. Pühapäeval käisin kogu siinse perega kirikus. Seal oli nimelt hooaja avamine. Kirik ise oli aga hubane ja uudne. Seal olid isegi projektorid laes, millega näidati laulu sõnu. Alguses tervitussõnu öelnud naine (seal polnud preestrit või kedagi sellist, lihtsalt naine tavariietes rääkis) ütles ka inglise keeles tere tulemast. Ma arvan, et need olid mulle mõeldud ja see on väga armas. Programm ise oli aga üsna teistsugune, kui arvasin. Sellist rääkimist väga palju ei olnud. Pigem lauldi kõik koos. Ma sain ka laulda täna projektoritele, aga väga raske oli laulda võõras keeles ja laule, mille viisi ei teadnud. Mõned üksikud olid tuttavad, aga sõnad olid muudetud. Ja muidugi paaris laulus oli ka Hallelujah. Muidu üldiselt ma ei pea kirikus käima. Ainult siis, kui mingi oluline üritus on.

Täna koolis kutsusid mind tüdrukud kinno. Wooohooo! Ja siis avastasin veel täna, et ma olen HOLLANDIS. Saate aru vä?! Ma olen siiiin. Elan unistuses, mida unistasin nii kaua. Ja peale selle unistavad nii paljud seda, mida mina saan. Oehh. Ma olen ikka nii tänulik oma toetajatele ja oma PEREKONNALE, kes võimaldavad mulle seda! Rõõmu kui palju. :D Ma olen üks õnnelik, õnnelik laps, kellel on nii palju võimalusi. Lõpuks hakkan ise ka sellest aru saama. :)

Peale selle on mul täna taas köitetõmbamine, kuid olen väikselt hakanud mõtlema uue hobi peale, milleks võiks olla tantsimine. Loodan, et leian mõne gruppi, millega saan liituda. See oleks nii fun. Teate ju küll, et mulle meeldib tantsida. Arvan, et siin küll rahvatantsu ei saa tantsida, aga tants on tants. Okei, päris nii ei saa üldistada, aga saate aru küll :D

Ja nüüd mõned pildi reedesest köietõmbamisest.

Kohtunikud
Meie meeskond. 
Ka meie meeskond. Vahe on selles, et see on dekoratiivmeeskond ehk siin ei ole kaal oluline. Seal teises on asi paigas kaalu järgi.
Siin on teile võrdluseks, kudias algajad tõmbavad. Kõik on vale :D Tagumik ei tohi olla taga. Parem käsi peab olema ees. jne..jne..
Minu luuserite meeskond, kellega pidin kaasa tegema. Olen tagantpoolt teine.
Ja lihtsalt hea, hea pilt Ale-st.







No comments:

Post a Comment