Saturday, September 15, 2012

14 ja reede - minu bad luck day

Pealkiri juba ütleb kõik. Eilne päev läks viltu. Alustangi kohe eilsest. Olin terve päev väga elevil ning ootasin õhtust touwtrekken-it. Päev hakkas minema metsa kehalise tunnis, kui suutsin jalkas kukuda kaks korda. Esimene kord astusin palli peale ja teine kord kaotasin jooksmise ajal lihtsalt tasakaalu. Lõpuks magasin maha ideaalse võimaluse värava löömiseks. Hiljem ütlesid tüdrukud, et ma oskan päris hästi jalkat. Nagu HAHAHAHAA! Kõik läks just metsaaaa!

Super asi oli selle koolipäeva juures see, et mul oli KOLM TUNDI, ma ütlen veelkord, KOLM TUNDI. Ja mitu mul tegelikult pidi olema? KAHEKSA. Kaheksast tunnist oli mul ainult kolm. Ja teate põhjust? Põhjust ei olegi. Tavaline koolipäev, aga lihtsalt paljusid õpetajasid ei olnud koolis. Tegelikult oleks mul pidanud olema 7 ja 8 (kunst), aga Mr. Tulner saatis mu koju. Ta on nagu õppealajuhataja orsomething. Nii paljugi vedas, et koduteel ei sajanud vihma. Aga koduteega panin natuke puusse (lõpuks sai kõik ikka hästi, keerasin lihtsalt hiljem ühest kohast ära). Aga koduteel nägin teel surnud kana, siis natuke maad hiljem jooksis tuhkur üle tee. Nagu wtf?! See oli creepy!

Niii, kodus.. Lõhkusin midagi hinnalist ära, siis murdsin enda küüsi, vingerdasin mataga (tegin iseseisvat tööd eesti kooli jaoks ning avastasin, et mu skillid on kadunud)... Lõpuks õhtusöögi ajal hakkas Ale ajama midagi, et ma ei saa täna võistelda ja siis Grytsje ütles hiljem, et Anita on haige, aga nad mõlemad ajasid mingid jama.. See ei olnud naljaga ka. Anitaga pärast imestasime, et mis toimub.. 

Lõpuks, lõpuks, lõpuks jõudsimegi touwtrekkeni võistuluse toimumiskohta. Ja siis saime teada, et meie tiimi EI AKSEPTEERITA. Nagu MIDA??!?!?!? Ma olin niiiiii vihane. Sest meeskonnas võib olla 6 meest ning meil oli 5 meest ja 2 naist, kuid nad nõuavad 4 meest ja 3 naist. Tuleb leida üks hull tädike juurde nagu mina ja Anita. Aga me Anitaga tahtsime ikkagi kaasa teha kuidagi ning siis saime mingisuguste haledate meeskonda, kes tegid seda asja esimest korda. Okei, minu seljataga on 2 tõelist treenigut ja nüüd ka võistlus, aga see ei olnud eriti arendav kogemus. Loomulikult ei saanud ma panna oma tõesisi skille proovile ning enamus roundid me kaotasime, kuid ühs võitsime ning lõpuks lasid nad jalga (see tiim, kellega me kaasa tegime). Seega saime teha asendada nad lihtsalt. Võtsime oma neli meest ja meie Anitaga, kuid tegime ära. Võitsime selle roundi. JUHUUU! Vähemalt see oli hea lõpp. 

Lõpuks väike pubi tiir. Peaaegu kõik läksid sinna. Minu jaoks pubid preagu igavad, sest seal on ju põhiasi lobisemine, aga kuidas ma seda teen, kui keelt ei mõika?

Õhtu lõppes vihamga koju sõites. See oli esimene kord kui pidin vihmaga rattaga sõitma. 


Nüüdsest üritan teha tihedamaid postitusi. Kas või igapäev mõni lühike postitus, sest mõne päeva vanused asjad hakkavad juba ununema.  So, olge valmis tihedateks postitusteks. Mul on siiani näitamta tunniplaan ja üks video. Küll tuleb, küll tuleb. Aga nüüd ma tahaks postituse lõpetada, sest kell on päris palju ning postitus on ka päris pikk. :)


Meie üks tiim sai 3 koha. JEE! aga see kõige vasakpoolne mees ei ole päriselt meie tiimis. Õige mees on vigastatud. Ja kõige paremal (see kellel on käsi kõrgel õhus :D) on minu hostvend Ale. 


Muide, praegu teen plaane juba tulevaseks sügis vaheajaks koos ühe teise yfukaga, kes elab lõuna-Hollandis. Loodan, et ideed lähevad täide :)


Homne plaan? Kell 9 kirikusse. Seal on hooaja avamine ning kogu pere peab minema. Aga muidu ei pea perelapsed käima siin kirikus tihti. Albert ja Betsy käivad. :)



No comments:

Post a Comment