Sunday, September 23, 2012

Sujub, kõik sujub

Tere taaskord! Lebotan hetkel kamina ees, niii hea on olla, soe. Sügis on kohal. Aeg tiksub niiiiii ruttu. Üritan kirjutada nüüd pikalt ja laialt koos piltidega, et tasa teha mu mitmepäevane paus.

Neljapäev
Kool on nagu on. Tüütu nagu alati minu jaoks. Tõeline piin :D. Vähemalt on mul seal sõbrad, keda iga päev näha. Võib nüüd vist öelda sõbrad. Nii raske on liigiada, kuna inimene on sõber ja kuna mitte. Aga nüüd saan seda rahuliku südamega teha. Nii hea tunne. Muide, nad isegi saadavad mulle sõnumeid juba.

Õhtul oli aga touwtrekkeni match. Jälle! Ja varsti tuleb jälle. Järgmisest võtame osa ka meie Anitaga. Ma nii õnnelik. Ja teate mida, eelmine kord oli jama, et 5 meest ja 2 naist ei saa teha, aga nüüd tuli välja, et ikka saab nii, sest me mehed on nii peenikesed (nagu minu issi), aga ka samas tugevad, kuid siiski peavad nad vastu astuma meestega, kes on kaks korda suuremad, seega saame ikkagi panna tiimi kokku 2 naise ja 5 mehega. Jeee! Homme on ka trenn. Ootan juba.. Me oleme Anitaga nii põnevil. Anita ütles, et ma olen fanaatik. Meil on Anitaga väga hea klapp. Mõlemad oleme peast kergelt põrunud. Vahel lihtsalt naerame niii hullusti, kui hullusti üldse annab naerda ja siis veel see kuidas me tantsime koos, oh god. Totakad123 :D Neljapäeva õhtul oli mul tõesti väga tore. Üks lemmikuid. Naersin, lollitasin ja sain olla vabalt mina ise.

Siin on ka üks video touwtrekkenist. Siit näete, kuidas see asi välja näeb. Te võite ainult ette kujutada milline pinge on see kätele. Mõnel mehel on lõpuks isegi käed lahtised peopesalt. Päris juba, aga kõik naudivad köietõmbamist kaasaarvatud ka mina. Muide, videos ajal 1.10 näete ilusat meeskonna tööd kuidas asi peab kulgema.
http://www.youtube.com/watch?v=ZwFmrOm5JYU&feature=related


Reede
Saate aru, neli esiemst tuni jäid mul ära ja pärast neljandat tundi tuli mul purjetamine. See tähendab seda, et pidin minema kella 12ks kooli. Super! Pärast neljapäeva õhtust mõnus voodis natuke kauem olla. Lõpuks ärkasin ikkagi päris vara ja tegin enda Eesti kooliasju.

Purjetamine - mõnus nagu alti. Puhas nauding. Sõitsime selliste purjekatega nagu RS Feva, aga need olid kaks korda suuremad. Sai surfi ja purjetamise vahel valida muidu. Ma tahtsin ikkagi purjetada. Suve alguses korraldab kool seda jälle ning siis lähen surfama. PReagu oleks maru nõme jääda haigeks. Järgmine ja ülejärgmine reede on sammuti purjetamine.

Nüüd teile üks laul. Laul minust :D Mis sest, et seal on Merrily, aga mõte jääb mulle. Minu host-pere harrastab seda laulda mulle päris tihti. :D:D
http://www.youtube.com/watch?v=WphumMGa7Ms


Laupäev
Siuke tore päev. Hommik hakkas naeruga koos Anitaga ja õhtu lõppes minu sõprade seltsis. Sõbrad koolist. Klassikaaslased. Läksime õhe tüdruku juurde ja tegime väikse filmiõhtu. Vaatasime Alice in Wonderland, mängisime Twisterit, rääkisime, söime ja tantsimsime. Õhtu lõppeski macarena saatel. Ja siis suutsid nad mu õhtu teha täiuslikuks, nimelt üks tüdruk küsis, et kuna ma ära lähen ja saanud teada vastuse ütles, et me juba igatsem sind ja siis kõik nõustusid temaga ja see oli nagu niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii armas, nagu niiiiniiiniiiniiiiniiiiiiii armas lihtsalt. Ahh, nii hea tunne ikka. Aa, ja siis twisteri ajal ütlesin neile käske hollandi keeles ning loomulikult said nad kõhutäie naerda minu aksendi üle. Ja siis käisime ühe tüdrukuga söögi järel (See telliti) ning teised suutsid senikaua õppida eesti keelseid sõnu ja kui ma tagasi tulin siis tabas mind kohe lause: "Tere tulemast tagasi" :D Ja siis veel. Nii äge :D Ja ühel tüdrukul on 1-10 numbrid eesti keeles selge. Super


Pühapäev ehk täna
See algas trepist alla roomamisega. Ma olin nii väsinud. Ma pidin minema kirikusse. Täna oli esimene ametlik värk seal. Ma ei mäleta nimetust :S:S Ohh mind küll. Kirik oli igatahes täis, peaaegu pungil. Aga ei mingeid erilise emotsioone. Kusjuures mulle meeldivad eesti kirikud rohkem, sest need on vanad ja neid peitub lugu ning see tekitab minus austust siin on kirikud aga nii hubased ning see ei ole se õige kirik minu jaoks. Akanad on ka nii tillud ja neid on vähe.

Sorry, mu jutt on täna väga puder ja kapsas. Mõtted laiali peas.


Nüüüüüd pildid :D
Telliskivi künkad. Tõelised nuhtlused ning need on igal pool. 
Kodu paistab keskel. Muide. Muidu siin puid pole, aga kodud on ümbritsetud puudega. Nii et kui kuskil näed mingit mini metsa moodi asja, siis seal keskel on maja.
Igapäevane värk.
Kodu. 
Kogu aeg blokivad mu teed siin :D
Sophia kirjutab sünnipäeva :)
TWISTEER
Lõputud teed siin. Sirged, küngasteta ja igavad. :D
DAIRIIII!
Kutse Alberti ja Betsty pulmaastapäevale.



See on siis kõik preagu.

Varsti peaks saama grupipildid ka eilsest õhtust. Siis näete rohkem sõpru mul. :)





No comments:

Post a Comment