Wednesday, September 5, 2012

Kooooool

Heihei! Oehh. KOOL... Nojahh. Eelmine nädal ma tahtsin minna väga kooli, kuid nüüdseks on minuni jõudnud realsus ning enam ei taha kooli :D:D Okei. Rohkem ei vingu!
Niinii. Kooli on mul 12 km ja sinna pean sõitma rattaga. Nii on ja nii jääb ning iga ilmaga. Kusjuures see ei ole üldse väsitav. Kooli jõudes ma pole õieti higinegi. Ainuke asi, mida ma kardan on vastutuul. Oehh. See on väsitav. Eile oli kerge, aga see polnud kõige hullem.

Koolist endast. Kool ei ole väga suur. Kaks korrust ja kuskil 500 õpilast. AGA seal on mingi umbes minu vanused, vanemad ja natuke nooremad. Õpin 4VA klassis ehk 4 klass vwo tase ja A klass. Minu vanuseid oli A ja B ning vist ka C, kuid pole kindel. Koolis on meil lunckbox-id, mis sisaldavad enamast VÕILEIBA. Mul on villand nendest. Tegelt ka. Hommikuti kõige suurem katsumus on ajada sisse endale üks sai (veitsa suurem, kui meie röstsai). Täna tegi Grytsje, pere noorim, kõhnim ja pikem kui mina, mulle märkuse, et söön liiga väha. MISMÕTTES?!?!??!?! Suure söömaga inimesed... Või lihtsalt mina väikese.

Esimest korda nägin klassi esmaspäeval. Meie vanused kogunesid aulasse, mis näeb välja nagu söökla. Siis meie vanuse juht orsomething tegi kõne. Rääkis asjadest. RÄÄKIS MINUST. Ja siis küsis, et kus Eesti asub. Ja tuli kuskilt siuke vastus, et Eesti asub Poola ja Venemaa vahel. Nojahh, ja siis pidin seletama, kus Eesti asub. Tegin seda lihtsalt: lõunas Soomest, läänes Venemaast ja põhjas Lätist. Pärast seda läks iga klass oma klassi. Minu klassijuhataja on inglise keele õpetaja, kellel on oma fitness firma. Like whaat? See oli megasuur suprise. Ja siis igaüks tutvustas ennast. See kord tehti kõik minu jaoks inglise keeles.

Teisipäev - esimene koolipäev. Ei oskagi midagi öelda. Enamus õpetajad on meessoost. Ja päev oli täiesti hollandi keeles. Välja arvatud tüdrukud. Natuke räägivad muga inglise keeles, aga teate mida NAD ON NIII HÄBELIKUD. Ma poleks seda elusees uskunud!! Poisid küsisid minu kohta küsimusi tüdrukute käest ja siis ma vastasin tüdrukutele ja tüdrukud vastasid poistele. Enamus minu klassist on vist 15. Üks tüdruk on jäänud ka istuma. Põhjust ma ei tea.

Muide tunnisüsteem on selline. Tund, lühike paus, tund, 20 min paus, tund, lüh. paus, tund, 20 min. paus jne... ehk siis 2 tundi ja paus, 2 tundi ja paus. :)

Kolmapäev - teine koolipäev. Tüdrukud muutuvad juba julgemaks. Inimesed räägivad minust, aga mina ei saa pihta. Näiteks täna oli üks tüdruk, kes tutvustas ennast. Ning kui ma olin oma nime ära öelnud siis tuli a'la selline vastus: aa, sina oledki see vahetusõpilane, ma olen sinust kuulnud. Great! Natuke ebameeldiv, et sinust teatakse, aga sina ei tea.

Veel ei olegi olnud sellist piinliku momenti. Ainuke ebamugav asi on see, et ma ei tunne keelt. Ma ei suuda uskuda, et mõne kuu pärast suudan aru saada pm kõigest ja rääkida. USKUMATU! Inimesed mu ümber tahavd, et õpiksin friisikeelt mitte hollandi keelt, aga ennem Hollandi keel ja siis Friisi. Nad on kindlad, et aasta lõpus jutustan Friisikeeles, mitte Hollandi.

Üks huvitav asi veel. Üls poole mu klassist on poisid ja üle poole poistest käivad jalkas. Ja seda ka, et siuksed badass välimusega poisid istuvad pigem klassi ees, tüdrukud ja nohiku välimusega poisid klassi taga. Ja kerge tunne on, et poisid hoolivad siin õppimisest rohkem kui tüdrukud. Ja seda ka, et päris palju silmailu on mu koolis ja klassis. Aga ühte asja ma ütlen. Mõni kutt näeb oma juustega igal hommikul rohkem vaeva, kui kogu klassi tüdrukud kokku. Rängad geelikutid siin. Unustasin eelnevalt mainida, et tunniplaanid on peaaegu kõigil erinevad ning istun klassis ka oma paralleelikatega.


PS! Minu hobidest. Siia tulles soovisin üht - tegeleda purjetamisega, aga ma vist ei leia selle jaoks aega. Eriti veel, kui tahan tegeleda köievedamisega. Kui kõik hästi läheb, siis järgmine nädal isegi väike võistlus (reedel).

Vist sai kõige olulisem kirja. Mainin selle ka igaksjuhuks ära, et ma ei ole ega tunne ennast üksikult koolis. ;);)



No comments:

Post a Comment