Thursday, September 27, 2012

Mulle meeldib

Hei-hei!

Vabandust, et eile ei kirjutanud, aga kool on ikka niiiiii kurnav asi. See oli tapvalt v2sitav Eestiski ning siin on k6ik topelt raskusega. Hetkel olen koolis ning kasutan aega 2ra, et teile kirjutada. Klassikaaslased teevad hetkel testi. See on neilegi v2ga keeruline ning ma m6tlesin, et ei hakka paberile lihtsalt oma nime kirjutama. Ma poleks muud ju osanud. Ja mul ei ole siin t2pit2hti. Loodan, et sobib nubrid ka :)

Esmasp2eval oli mul r2ige trenn (ikka touwtrekken). K2ed olid kuni kolmap2vani valusad. Ale n2itas enda k2si. Topelt nahk, v2ga kare ja ebamugav ning mu v2ikesed k2ekesed on varsti samasugused :(:( Aga see ohver tuleb kasuks. Kas ma juba olen maininud, et teen trenni jalatstega, mis on suurusega 43.5? Ja minu jalg on 38/39 :D Varsti tellin endale ka avatavasti 6iged jalatsid. Loodetavasti saan nendega aasta l6puni hakkama. Need kuluvad p2ris ruttu.

Teisip2ev.. See oli mul VABA!!! 6petajatel oli mingi v2rk. Niii hea ikka. Kahjuks ma ei suutnud midagi kasulikku oma p2evaga peale hakta. Vedelesin pool p2eva, aga ma koristasin kaaaa! (Tubli olen :D ) Vahepeal on ju ka see m6nus. Ja kui Grytsje tuli koju siis tegime cupcake, mmmm. Ja siis nautsisime Defqon 1-ni ning oligi aeg k2es 6htusoogiks. Aeg l2heb liiga ruttu!

Eilne p2ev, mitte kui mdiagi erakordset. Tavaline, tavaline. (minu jaoks juba tavaline rutiin) :) Eile muidu avastasin, et see 12 km ei ole uldse pikk maa. Hehehee.

Jaaa, jaaa, mulle meeldib. Mulle meeldib siiin. :):)

Muide, Valgamaalane kirjutas ja nad tahavad minus kogemustest krijtuada siin. Ma  nii kuulus. Inimesed r22givad siin minust kui ka Eestis. Merka igalpool :D


Olge tublid!

No comments:

Post a Comment