Thursday, September 20, 2012

Tunniplaan

Tere! Vabandust, et ma ei eile ei kirjutanud (see lause on eelkõige sulle, Aidi). Eile olin täielik laip. Ma olen nii kurnatud pärast kooli ning kõigele lisaks on mul tunne, et kerge haigusepisik on sees. Pean kõvasti puhkama, et mitte haigeks ei jääks. Lisaks kõigele on kohele jõudnud sügis ja see tähendab, et KÜLM ON. Okei, kui väljas on külm, siis pole mul selle vastu midagi, aga preagu veel maja ei köeta ning see tähendab, et majas on ka külm ning see mulle ei istu. Tahaks koguaeg olla teki all.

Eluke vaikselt keerleb siin. Iga päevaga muutub kõik kodusemaks. Iga pisemgi asi teeb mind õnnelikuks. Näitkes täna alustasid tüdrukud koolis minu päevikusse sünnipäevade kirjutamisega. Nii mõnus oli, kui nad tegid seda ise. Laupäeval toimub ühe tüdruku juures filmi õhtu.  Nii ootan seda juba.

Jagan teiega lõpuks ka oma tunniplaani:
Esmaspäev - maandag
1. Inglise keel (Entl)
2. Mata (Wisb)
3. Vaba
4. Füüsika vist (Nat)
5. Inglise (Entl)
6. Hollandi keel (Netl)
7. Kunsti ja muusika teooria (Kubm)
8. Klassijuhataja tund (Mtu)

Teisipäev- Dinsdag
1. Mata (Wisb)
2. Ühiskond (Maat)
3. Vaba
4. Geograafia (Ak)
5. Bioloogia (Bio)
6. Keemia (Schk)

Kolmapäev - Woensdag
1. Mingi midagi ma ei tea mida :D. Natuke siukest teadust, arsti värki ja muud. (ANW)
2. Bio
3. Nat
4. Netl
5. Keemia (Schk)
6. Keka (LO)
7. Geo (Ak)

Neljapäev - Donderdag
1. Vaba
2. Bio
3. Entl
4. Ühiskond (Maat)
5. Nat
6. Kunst, aga me ei joonista, vaid räägime sellest (CKV)
7. Netl

Reede - Vrijdag
1. Mata
2. Keka
3. CKV
4.CKV
5. ANW
6. Vaba
7. Maalimine või joonistamine, ei tea veel täpselt (Kubv)
8. Kubv

Päris pikad päevad.

Muide, eile üks tüdruk ütles, et ta tahab Eestisse kunagi tulla. Üleüldse on nii armas kohata inimesi, kes on Eestist huvitatud. Täna hommikul õpetasin rattaga sõites kooli kahele tüdrukule numbreid. Ohh god, nii naljaks oli. NIIIIIIII NALJAKAS! Huvitav, kas ma olen sama kohutav nende keeles? Parem ei taha teada :D

Muide, vaikselt asjad sujuvad Eesti kooliga. Kaks esimest hinnet käes, viis ja neli :D Aga pean selle aasta ära tegema lihtsalt! Tahaks oma hullude juurde ikka tagasi. Eesti sõbrad, TE OLETE SEGASED! Muidugi heas mõttes! Vahepeal igatsen teha kõige idiootsemaid asju ilma, et peaks häbi tundma. Hahhahaaa!

Ei saa ütlemata jätta, et tundub, et tuulest ei ole siin möödapääsu. Iga päev on koju sõites mulle tuul vastu. Tuleb harjuda.

Muide, homme purjetama. Kolm reedet järjest. Kool korradab ning asi on vabatahtlik, kuid asi toimub tasu eest, aga ma lihtsalt ei saa "ei" öleda PURJETAMISELE siiin, HOLLANDIS.


Väike uudis ka. Nimelt järgmine nädalavahetus lähen väiksele reisile. Pooleldi üksi. Nimelt lähen Lõuna-Hollandisse ühele teisele vahetusõpilasele külla. Ta elab Tilburgi lähedal. Loodetavasti saan külastada ka Rotterdami (või Eindhovenit).

Üritan ka jagada ka pilte pühapäeval või homme. Eks aeg näitab kuidas mul selle ajaga on.



No comments:

Post a Comment