Thursday, October 4, 2012

Tik-tak

Hei! Vau. Nädal on möödunud minu postitusest. Üritan teha kiire ülevaate kõigest. Aeg läheb nii ruttu ja mul on vaja teha 1757 asja täna. Pärast õhtusööki on mul touwtrekken ning õhtusöök algab kell 18.00 - seega on vähem aega kui 2 tundi

Eelmine reedel oli meil kohustslik etenduse vaatamine. Pilet maksis 10 eurot ja etendus oli õnneks inglise keeles, aga te ei kujuta ette kui haiglane see oli minu jaoks. Ma ei saanud pondile eriti pihta. Tahate teada teemat? Tuleviku inimesed, väärakad (sorry, aga nii oli) inimesed, ja siis seks, seks, seks, mineviku inimesed ning armastus. Pole kunagi nii imelikku asja näinud kui see oli. Pärast etendust liduasin aga ruttu koju ning siis läksin lõuna-Hollandisse külastama üht teist vahetusõpilast. Erinev on seal küll ning ma ei oska teile midagi erakordset sellest nädalvahetusest rääkida. Väga tore oli seal.

Teisipäeval käisin purjetamas. Super ilm oli. Saime ikka korralikult kreenis sõita. Ja ma olin jälle poistega ühes paadis ning üks vapper kutt hakkas minuga rääkima. Alguses ta nagu täiega hakkis kui ta rääkis minuga inglise keeles, aga lõpuks tuli tal juba normaalselt. Nüüd lausa chattime whatsapp-is. Ta on loomulikult jalgpallur nagu iga teinegi kutt siin. Tunnen, et jää hakkab juba vaikselt sulama minu ja hollandlaste vahel. Ta ütles, et ma näen välja vahel natuke üksik koolis ning see fakt ehmatas mu ära. Nüüd homsest üritan olla lobamokk :D:D Eks näeb kuidas välja kukub. Ise tunnen ennast päris koduselt siin. Mu tuba siin on tõeline seapeasa. See korras-tuba värk ei tule ikka üldse välja. Üks asi häirib mind siin - ma olen niiiii väsinud. Täna saan ka kuskil kell 12 magama ja homme on mul 8 tundi. Ohmygod. Miks ma nii hilja täna magama saan? Sest täna on neljapäev ja täna on touwtrekken ja väga hirmus asja juures on see, et Anitat ega Alet ei ole seal ning ma olen seal üksi nende farmeritega kellest pooled ei jaga üldse inglise keelt. Scary :D

Ja juba olengi otsapidi tänanses päevas, see läks ruttu :D Kahjuks homne purjetamine on tühistatud tugeva tuule tõttu. Muide, vihma sajab peaaegu iga päev juba siin. Üks päev tulin koju väga märjana..

Muide, täna oli väga tore päev. Hommikul kooli minnes naersin pool teed. Inimesed juba märkavad ka siin minu poisilikke külgi, täna arvasid tüdrukud, et ma peaksin mõne võistluskuntiga tegelema, hahaha! Ja ikka nad mõistatavad, kuidas ma saan rattaga nii kiiresti sõita. Sõitsime pool teed minu kiirusega, kooli jõudes olid nad päris väsinud. :D Pluss täna õpetasin neile seda laulu: Kui sul tuju hea, siis käsi kokku löö.. Ning üks tüdruk üritab seda selgeks saada, aga kuidagi ei õnnestu. Ise õppisin ära sepapoisi hollandi verisooni. See on lihtne :D

Mis ma veel oskan öelda? Tihedalt blogimine ei tule mul ikka välja ja ma näitan teile mõnigaid pilte nädalavahetusel..

Pealkiri on selline, sest kell tiksub liiga ruttu. Mõne kuu pärast on mu sünnipäev ning saan juba 17. Ohmygod :D Varsti olen vanema ja istun ainult kiiktoolis ja koon sokke - selline avastus ühe vahetusõpilasega.


Olge tublid.



No comments:

Post a Comment