Monday, August 20, 2012

Kanuutamine ja Arrival Orientation

9. päev
Ilm on katastroofiliselt kuum olnud. Vihma ei ole ikka veel näinud. Homme peaks minema külmemaks (thank god). Täna sõime jälle jänest ning mulle ei meeldi see üldse :S:S:S:S Okei, kõige pealt räägin eisest ja siis Arrival Orientationist.

Eile oli pühapäev. Magasin lõunani, sest ma olin jube rängalt väsinud. Päeva tippsündumus oli kanuutamine. Käisime koos Ale, Anita ja Grytsjega. Neil on lausa oma kanuu, aga see on üpris väike. Pakun, et see on mingi minikanuu. Neil on siin lähedal mingi lomp. Järveks ma seda ei nimeta ja ka tiigiks mitte. See on suurem kui tiik, kuid väiksem kui järv. Pakkuge palju sellel sugavust on? 1-1,5 meetrit ning see on mingi tehisvärk. Harilikult seal peal uisutatakse talvel (tahaks näha, kuidas see jäätub). Ega eriti korralikult ei saanudki kanuutada, sest Ale ajas meid üsna ruttu upakile. See põhi on nii rõve!!!! Loomulikult mina ja Ale tõstsime paadi ringi, sest Grytsje ja Anita on kardsid oma jalgu maha panna. Oehhh. Lõpuks käisime tuhat korda uppi. Põhiliselt oli Anita süüdi. Üks kord olin mina kaa. Muhahahha :D. See oli fun. Lõpuks me otsustasime Grytsjega, et enam paati tagasi ei roni ning otsustasime ujuda tagasi kaldale. Palju turvalisem, kui Anitaga ühes paadis olla. :D Midagi erilist ei olnudki rohkem. Kanuutamine võttis nii palju aega. PS! Mu jalad on täis sinikaid praegu.

Põhjus, miks ma ammu pole saanud blogisse kirjutada on lihtne - ma olin Arrival Orientationil. See oli kolmapäevast kuni laupäevani. Alguses oli minu jaoks seal suht mõtetu ja igav. Lõpus läks asi paremaks. Oleksin eelistanud olla oma hostkodus koos hostperega. Põhililne asi oli seal keeleõpe. Õhtused tegevused jne.. Päris  põnev oli kohutada täiesti erinevate inimestega ülemaailma. Kusjuures aasialased ei olegi nii sarnased kui tundub. Kõik on pilusilmad, aga ka pilusilmadel on vahet :D Ma ei oskagi midagi sellest orientatsioonist rohkem rääkida. Õpetasime teistele kaerajaani ja rääkisime tantsu- ja laulupeost. Tundub, et neile meeldis :D PS! Eesti YFU on parim!

Laupäeval koju jõudes läksime kohe lehmi karjatame ühest aedikust teise. Pärast seda läksime paraadi vaatama. Pärast seda sain veitsa kodus olla ning siis läksin koos Anita ja Alega peole. Peol olid ka Jeltsje ja ta boyfriend Pepijn, Sijke ja ta bf, kelle nime ma ei mäleta. Pidu toimus selle sama paraadi raames. Sain sõita ka ühe vinge karusellimoodi asjaga. Kohtusin ka nii paljude uute inimestega, kelle nimed ma olen ka juba unustanud. Lauldi väga palju hollandi keeles. Üritasin kaasa laulda, aga mõhkugi ei jaganud.


Täna on plaanis mul koristada oma tuba ära. Õppida keelt!!! Ausalt öeldes ei viitsi õppida. Tahaks lihtsalt juba osata.. Peaksin ka mõned kirjad ära kirjutama. Arvan, et järgmine postitus tuleb homme õhtul ja siis koos piltidega ;)


No comments:

Post a Comment