Sunday, August 26, 2012

Esimene

Hallo! Hetke seisuga läheb minul siin üsna hästi. Alustan reedest. Reedel käisime grillimas koos kõietõmbamise pundiga. Seal oli nagu megatore! Kõik on nii sõbralikud. Mõni suutis väga imelikke küsimusi. Näiteks, kas Eestis grillitakse? Nomida :D Kõik köitetõmbajad on talunikud ning mingi hetk läksime kõik lauta lehmasid vaatama. Ma ei saanud poindile pihta. Vist jagasid omavahel teadmisi. Õnneks oli paar inimest, kes mind lõbustasid laudas. Nalja sai palju! Mingi hetk õpetasin kõigile kaerajaani. HAHAHAHAHA! Vot see oli fun! Muide, täna püüdis mu hostvend seda teha, aga ilmselgelt ta ei osanud :D. Ja nad sundisid mind tantsima nende rahvatantsu. Esiteks ajati mulle jalga puukottad ja siis pidin nendega kargama. Hahaha :D Mul oli väga tore. Esmaspäeval peaks olema trenn nendega. (Käisin seal koos Ale, Anita ja Irisega. Iris on Anita õde)

Mhhhh. Eilne päev. Väga lühike kokkuvõte sellest: kohutav päev koos kohutava õhtusöögiga. Liiga palju rohelist. Ja emme, nüüd ma olen kindel, et sa oled üks parimaid kokki maailmas (vähemalt minu jaoks). Esimene langus, aga preagu on taas kõik korras.

Täna on väga hea päev olnud. Ärkasin kella 9ks ning kui Albert ja Betsy olid kodust ära läinud, siis läksin tagasi magama. Ärgates sain kohe süüa. Täiega nämmit juustuvärki. Järgmine kord teen pilti kaa. ;) Praegu lihtsalt tšillin elutoas koos teistega.


Ooootan kooooliii :D


No comments:

Post a Comment