Sunday, August 12, 2012

Esimesed muljed

Nooniiii, olen jôudnud Hollandisse. Hetkel istun autos koos hostvenna ja ta tüdruksôbraga. Nad môlemad on käinud USAs vahetusôpilasteks samal aastal. Enne vahetusaastat olid nad paar ning kuni siiani. Nad on nii armsad koos. Nüüd lennust. Lend sujus väga hästi. Need, kes pole kunagi lennanud, need ärgu muretsege ka. See on nagu bussisôit, ainult, et vaade aknast on ilusam. Üllatuseks sain lennukis ka süüa. Kohvrid sain ilusti kätte. Nali selline, et minu käsipagas on ülekaalus ning kui harilikult ei kontrollita kaalu, siis minu oma kontrolliti. Ônneks läpakakott vôis käes olla ning ülejäänud kilod sain panna teise vahetusôpilase kotti. Lennujaamas ootasid Ale (hostbro) ja Anita (ta tüdruksôber) armsa ôhupalliga. Lennujaamas läksime esimese asjana Burger Kingsi. Ma polnud seal varem söönud ning rohkem eriti ei taha ka. Burger ei olnud hea ning see oli liiiiiiga ssuur. Pika punnamisega sain söödud kolmveerand. Ale uuris ka, kus ma elan. Näitasin talle kaartilt. Ta kohe üritas ka Nôunit hääldada. Tuli lôpuks välja küll.
Nüüd leban oma uues voodis, mis on minu oma 11. kuuks. Magan kôige vanema tütre Jeltsje toas (mul on oma tuba). Sain teada, et olen kolmas vôp siin peres ning esimene, kes oskab rattaga sôita (funny, huh?). Siia jôudes oli neil pooleli mingi teeôhtu. Elutoas veetsime mitu tundi. Enamus sellest ajast veetsin kuulates hollandi keelt. Uuh. Ôigus, minu inglise keel. See on KOHUTAV! Sônad ei tule suust välja ja eestlaslik häbelikus ei julge ka väga palju küsida. Muidu Ale kiitis mu inglise keelt, aga arvatavasti sp, et nad käisid just Itaalias puhkamas. (Ale ja Anita). Itaallastel olevat ôudne inglise keel ning paljud ei oskagi seda seal. Minu hostôde Sijke (18a.) on praegu peol - ta on peoloom. Mis veeel? Rohkem hetkel ei meenu. PS! Minu jutt vôib olla kohati kaootiline, kuid seda sp, et kirjutan telefonist ning kell eesti aja järgi in 2:30.

Okei, nüüd head ööd teile vôi siis tere hommikust :):)

Okei, nüüd head ööd teile vôi siis tere hommikust :):)

No comments:

Post a Comment