Thursday, August 23, 2012

Sota-puta

Hei-hei!
Jätkan sealt, kus pooleli jäin ehk esmaspäeva õhtust. Njahh, nagu lugeda saite oli mul plaanid tehtud, aga miski ei läinud nii nagu ma plaanisin. Esiteks tuli mul hirmus tahtmine vaadata tantsupidu ning õhtusöögi sõimegi elutoas vaadates tantsupidu ja süües. Kahjuks ei saanud mina vaadata tantsupidu lõpuni, kuna ühel hetkel tuli Alele kõne ja siis oligi minek. Ale käib köieveo trennis orsomething like that.















Nii, köieveost. See oli päris huvitav vaadata, kuidas see päriselt käib. Anita ja Iris (Anita õde) tahavad panna kokku naiskonna ning kui see tõesti nii läheb, siis mina olen ka naiskonnas. See oleks tegelikult ülicool :D Reedel on selle sama gruppiga grillimine. Muide. See kõik toimub Anita vanaisa talus ja Anita vanaisa - vot tema näeb välja täpselt nagu multikatest välja karanud vanaisa ja farmer. 
Emme, issi, vaadake mis minuga tehakse siin. (PS! Olen roosas ning paremal on Anita)

Nojah, nii nad trenni teevadki. Muide. Minu ja Anita raskus oli neile käkitegu. Pärast tombasid rämedaid raskuseid ikka :D


Nüüd mõned ostud, mis ma olen teinud. Peale nende on veel hunnik hügieenitarbeid soetatud.






Need on minu keeleõppe jaoks. 


See on Põhja meri. See pilt on tehtud esimesel päeval hostkoju sõites.


Vasakul on see kurikuulus Hollandi söök. Ja paramel näete, kuidas ma õppisin numbreid ja värve tundma :D

See igapäevane teevärk :D

Lambad siin, lambad seal, lambad iga nurgapeal.

Pildil olen Lisettega. Ta on ka siin Hollandis. (http://lisettehollandis.blogspot.nl/)

Mõned pildid Arrival Orientationist.





Sorry, et need pildid on valetpidi. Aga See on megahea asi!
Põhjaks on nagu röstsai, siis või ning siis need shokolaaditükid. Nommnomm!


Jaaa siin me olimegi orientatsioonil.


Niiii, teisipäev. Selle päeva veetsin pm heinategemisel ning ka eilse lõuna. Eile õhtu veetsin aga Grytsjega lolli mängides. Ma suutsin ta naerma panna PISARATENI! Ohjahh. Me saame väga hästi läbi mu meelest ning meil on sarnane huumorimeel. Muide, eile oli Betsy ema sünnipäev ning ma pidin soovima talle õnne. Otsustasin soovida õnne friisi keeles, sest ma ei tahtnud öelda inglise keeles ja hollandi keeles oli see liiiiiiga raske :D Ja te peaksite kuulma, kuidas hollandlane loeb eesti keelt!!! Oehh, hullem aksent kui venelasel aga kuidagi saranane aksent oli :D


Muide minu kool hakkab alles septembri alguses!!!!!!!! Tegelt tahaks juba kooli. :(

Ja muide. Ma olen siin väga õnnelik ja rahul. Alguses olin ma räigelt pettunud, et sain maale elama, aga nüüd olen rahul. Saan proovida asju, mida muidu ei saaks. 

(Natuke sota-puta postitus, aga elate üle ;))

Olge mõnsad!

MUSI!


No comments:

Post a Comment