Tuesday, November 20, 2012

Ameerika mäed

Tere-tere!

Elu läheb siin täpselt nagu Ameerika mägedel. Tõusude ja langustega. Ühe päeva jooksul suudan olla maailma kõige õnnelikum inimene, järgmisel hetkel leian ennast enda toast masenduses ning veidike hiljem kekslen ringi nagu äsja armunud. Hahahaa! Aga see ei ole nii.. Grytsje tegi eile mulle märkuse, et ma käitun nagu armunud, nagu WHAAT? See oli nii naljakas lihtsalt! Ja üleüldse on mu kodune hobi naermine ja käitumine nagu 3 aastane plikatirts. Grytsje on parim hostõde, keda tahta lihtsalt! (Eleri, Sa oled ja jääd minu kõige paremaks ja armsamaks õeks, love you. Aga sinu rõõmuks võin öelda, et ma kiusan teda ka nii nagu sindki, hiihii. Suurem õde on nii hea olla.) Ja meie Grytsjega kiusame KOOS omakorda Sijket. Hahaaa. Väiksed õed ruulivad :D

Hea uudis on aga see, et keel hakkab juba vaikselt tulema. Täna hommikul ütlesin Betsyle, kes tuli vaatama, et miks ma veel magan, et mul on esimene tund vaba ja kõike seda hollandi keeles ning ilma mõtlemata. Okei lause ise ei ole üldse raske, aga unesegaselt? See on minupuhul tase. :D Jaa täna pidin ühiskonna tunnis klassi ees ühe lause ütlema. See oli nii jube. Lause oli aga lihtne ning ette kirjutatud, aga imedeime - ma elasin selle üleee! Hea tunne on kohe. Suudan juba ka korretktseid lauseid teha. So much win! Aga nüüd on vaja saada ka sõnavara. Eile õhtul üritasin teha geograafi kodustööd. See käis mul nii: avasin õpikud ja vihiku, lugesin esimese lause, see juhatas mind ühte teisse kohta, kust oli vaja lugeda kaks teksti, naersin laginal ning sulgesin õpikud. See naermine oli rohkem kurbusest, aga geograafia tekstid on hetkel võimatud minu jaoks. Ehk järgmine kord läheb paremini :D.  Ja täna keelati mind nimepidi esimest korda tunnis!!! Ma lihtsalt küsisin asju, et aru saada ja siis õpetaja ütles, et Merka, äkki sa kuulaksid teisi. Phhh..


Ma ei tea kas ma olen juba seda maininud, aga hollandlastel ei ole head maitset autode suhtes. Enamasti tänava pildis näeb väikseid autosid ning viimsel ajal on populaarseks saanud ka tuunitud (!!) pikapid. Ja väga paljud autod on kergelt kaunistautd. Vahetatud veljed, kleepsud siin ja seal, aga üldiselt pole midagi erilist tänavapildis. Mõni bemmi-rondu on ka kuidagi vingemaks üritatud teha jne.. Vähemalt on tänavapilt kirju.


Eks see eluke siin vaikselt veereb. :)

No comments:

Post a Comment