Tuesday, September 11, 2012

1!!!

Hello-hello! Teate mida, täis on tiksunud ESIMENE KUU! JUBA!!! Uskumatu, huuh? 10 kuud veel minna.

Jõudes tagasi minu argipäeva juurde. Täna ja eile on olnud kohutavalt tuuuline. Koju sõidan 2cm/h. Nagu reaalselt. Täna oli ilm ka vihmane. Kusjuures, mul ei ole selle ilma vastu mitte midagi. Vähemalt senimaani.

Koolis ei saa ma eriti midagi aru. Oehh. Vähemalt on mul tekkinud inimesed, kellega suhelda ja nad juba julgevad muga rääkida. Tegelikult on nad kõik väga toredad ja sõbralikud. Hakkavd juba avama end ja räägivad huvitavaid asju. Muide, täna juhtus midagi kergelt naljakat. Üks tüdruk, Geertje (vist kirj. nii. Ta on mu pinginaaber enamus tundides.), uuris juba minu valikut vastassoo kohapealt. Millised on ilusad ja millised mitte. Ma arvan, et ma võin teda juba lugeda isiklikuks kosjamooriks. Ta ütles, et võib mind tutvustada kellegile orsomethinglikethat. Ohh jaahhhh! Aga ärge muretsege! Muide, selle sama Geertjega hakkab nalja saama tundides. Selles ma olen kindel! Täna mängisime keemias erinevaid mänge nagu näiteks trips-traps-trull. Mitte kumbki lihtsalt ei jaganud matsu ja mõlemad surime igavusse.

Täna hommikul jõuan kooli ja suprise - esimest tundi pole. See tegi kergelt tigedaks, kuna oleks saanud kauem magada.. Aga üks asi on siin erinev meie koolis Eestis. Kui õpetajat ei ole, siis tundi ei ole. Mulle meeldib see! Täna bioloogias tegime mikroskoobiga tööd. Uurisime oma juuksekarva. Mul on hää juus. See tuletab mulle seda meelde, et kui enne Hollandisse tulekut kuulsin, et siin ei meigita end üldse, siis nalja kah. Enamus kasutab midagigi. Pigem on nii, et enamasti kasutatakse igapäevaselt meiki, kuid asi mida siin ei kohta eriti on värvitud juuksed. Ja olen avastanud veel midagi: ma jumaldan enda juukseid!!!

Keel, mhhhhhhh. Üldse ei suju, üldse ei suju. Kõik ütlevad, et ära muretse, varsti räägid perfektselt, aga miks ma ei usu seda? Neiu gruppist, kellega kooli sõidan uuris täna, et miks ma üldse keelt õpin, et ma saan ju inglise keelega ka ju siin hakkama.. Ohhhjahh.

Ma olen avastanud midagi uut: joonistamine. Mulle nagu haigelt meeldib joonistada. Ainult joonistakski, kuid kahjuks mul ei ole aega seda teha.


Muide, täna õhtul touwtrekken (köietõmbamine), ülehomme ja reedel vist võitlus. I like it! Aga samas on see nii väsitav. Ma juba preaegu olen surmväsinud ning siis veel minna sinna. Oehh. Koju jõudes kukun voodisse ja magan sekundi pealt.. (Käed ka juba valutavad, ainuüksi mõeldes touwtrekkenist).

Sai vist hetkel oluline kirja...

Ükspäev jagan teiega enda tunniplaani ja üht erilist laulu, mida mu hostpere harrastab aega-ajalt lauda mulle.


No comments:

Post a Comment